Чому наші хлопці повинні воювати, а чоловіки донбасу ховаються за спідницями дружин

Це просто звіздєц. Тварюки(важко назвати їх людьми) окуповують західну Україну.((((
"Андрійко в мене єдиний син. І я не розумію, чому саме він має їхати на Схід воювати? Мій хлопчик,якому лише 19... Вкотре перечитую повістку і плачу.
Наш Остріг - містечко невеличке, тут всі один одного знають. І коли сюди почали приїздити переселенці, їх дуже жаліли. Кидають люди усе, що нажили за життя, і втікають на чужину. Вулицями ходили з дітьми кримські татарочки.. Привітні, віталися з усіма. Чоловіки залишали їх тут, а самі поверталися до Криму. А потім дорогими машинами почали зїздитися люди зі Сходу. І не лише жінок і дітей везуть до нас череваті дядьки із золотими печатками на пальцях. Вони цілими родинами підшуковують добротне житло. Видно, що думають тут надовго осісти.
Вадим був якраз із таких. Він з двома братами відразу став завсідником ресторану, в якому я працюю. Приходять майже щовечора, замовляють найдорожчі страви. Пють і голосно між собою обговорюють "сволочей правосеков" і "бандеровцев,которые всё это замутили". Коли приношу меню, просять "повторить по-русски", бо не розуміють. Я мушу слухатися - клієнт завжди правий. Але подумки волаю"Ти ж до мого дому приїхав, а не я до твого! ТО ВЧИ МОВУ, ТВАРЮКО!"
Вадимові батько та мати, виявляється тепер в Єгипті відпочивають, але планують повернутися сюди. Що ж виходить:"деньги есть"- то можна і до Єгипту на відпочинок, а потім заховатися тут, на Заході? А мій єдиний 19-річний син, який щойно коледж закінчив і вступати до університету готувався, нехай воює? Допоки ці "бедные беженцы"скуповуватимуть тут нерухомість, гулятимуть і проситимуть "повторить по-русски"?
Народ,я написала коротко розповідь матері, яка проводжає сина на війну. Можете більше прочитати в "Експресі" (5-12 червня).  Просто ридаю.... Це ж дійсно звіздєц,якщо ми цих тварюк терпітимемо..
Чому наші хлопці повинні воювати, а чоловіки донбасу ховаються за спідницями дружин Чому наші хлопці повинні воювати, а чоловіки донбасу ховаються за спідницями дружин Reviewed by Редактор on июня 09, 2014 Rating: 5
Технологии Blogger.